Tag: PPC

Display marketing

Czym jest Display? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Display to reklamy graficzne, które znajdziemy na niemal każdej stronie internetowej, ale także w e-mailu i w mobile ... czytaj więcej

28 lis 2016 przez Marta Buda
SEM

AdWords

Czym jest AdWords? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj pierwsze hasło z zakresu e-marketingu. AdWords to narzędzie dystrybuowane przez Google Inc. Służy do reklamowania stron internetowych w ramach wyników w wyszukiwarce Google, ... czytaj więcej

07 lis 2016 przez Marta Buda
SEM

SEM – Search Engine Marketing

SEM, czyli Search Engine Marketing, to bardzo szerokie pojęcie dotyczące wszystkiego, co wiąże się z marketingiem w samych wyszukiwarkach internetowych. Zazwyczaj o SEM tworzy się równanie ukazujące: SEM = SEO + PPC SEO (Search Engine Optimization) - Optymalizacja strony pod ... czytaj więcej

19 kwi 2016 przez Marta Buda
SEM

Remarketing Google Ads

Jak dotrzeć do osób, które w jakimś stopniu są zainteresowane moją ofertą, ale są niezdecydowane i opuszczają moją stronę? W takich przypadkach z pomocą przychodzi remarketing, czyli rodzaj kampanii prowadzonej w ramach programu Google Ads. Remarketing działa podobnie do sprzężenia ... czytaj więcej