Zdania są podzielone, jedni twierdzą, że Google wie o nas zbyt dużo, i jest to niebezpieczne. Drudzy głoszą, że jeśli nie jesteśmy przestępcami, nie robimy nic zdrożnego, to nie ma się czego obawiać. W każdym razie ludzie coraz częściej zadają ... czytaj więcej
Czy ktoś z Was zauważył zmianę w podejściu klientów do zakupów przez internet? Jeszcze parę lat temu uchodziło to za niebezpieczne i stresujące. Dzisiaj branża e-commerce w Polsce rośnie o kilkanaście procent rocznie, a za pośrednictwem sieci robimy nawet zakupy w ... czytaj więcej
Pop-up jest jednym ze skuteczniejszych sposobów na generowanie leadów w obrębie strony internetowej. To pojawiająca się niby znikąd i znienacka przynęta, wyskakujący baner. To właśnie dzięki niemu możesz zatrzymać klienta, który właśnie miał zamiar opuścić Twoja stronę. Ale pozostał na ... czytaj więcej
Czym jest Landing Page? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. W telegraficznym skrócie: „Landing Page” to strona docelowa, na którą trafia użytkownik. Tak zwane landingi tworzone są ... czytaj więcej
Czym jest Inbound marketing? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Inbound marketing opiera się na założeniach marketingu za przyzwoleniem (“permission marketing”), metodzie opisanej przez Setha Godina. Podobnie ... czytaj więcej
Czym jest Display? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj kolejne hasło z zakresu marketingu. Display to reklamy graficzne, które znajdziemy na niemal każdej stronie internetowej, ale także w e-mailu i w mobile ... czytaj więcej
Czym jest AdWords? Aby przybliżyć Wam to i inne zagadnienia z dziedziny marketingu, stworzyliśmy kompendium wiedzy. Dzisiaj pierwsze hasło z zakresu e-marketingu. AdWords to narzędzie dystrybuowane przez Google Inc. Służy do reklamowania stron internetowych w ramach wyników w wyszukiwarce Google, ... czytaj więcej
SEM, czyli Search Engine Marketing, to bardzo szerokie pojęcie dotyczące wszystkiego, co wiąże się z marketingiem w samych wyszukiwarkach internetowych. Zazwyczaj o SEM tworzy się równanie ukazujące: SEM = SEO + PPC SEO (Search Engine Optimization) - Optymalizacja strony pod ... czytaj więcej
Jak dotrzeć do osób, które w jakimś stopniu są zainteresowane moją ofertą, ale są niezdecydowane i opuszczają moją stronę? W takich przypadkach z pomocą przychodzi remarketing, czyli rodzaj kampanii prowadzonej w ramach programu Google Ads. Remarketing działa podobnie do sprzężenia ... czytaj więcej