Pozycjonowanie Śląsk

Województwo śląskie zaraz po mazowieckim ma największą liczbę mieszkańców. Śląsk wciąż znane jest jako zagłębie przemysłowe, elementy górnicze wciąż się wyraźnie zarysowują w krajobrazie regionu. Przy czym jest coraz większy potencjał, by inwestować w sektor usług. Widzimy to nie tylko na przykładzie Katowic, Częstochowy czy Zabrza, ale i mniejszych miast i miasteczek. 

Codziennie powstają nowe firmy, które chcą szybko zaistnieć na rynku, dotyczy to przeróżnych branży. A konkurencja nie próżnuje. Jak zaistnieć? Trzeba się pojawić w internecie, w innym wypadku, nikt o Tobie nie usłyszy. Dlatego tak ważne jest pozycjonowanie, które określamy również terminem SEO (Search Engine Optimization).

Pozycjonowanie stron internetowych na Śląsku

W pozycjonowaniu stron internetowych, chodzi o to, aby pojawiała się w wyszukiwarce na pożądane frazy. Określamy je również słowami kluczowymi, gdyż są bardzo istotne dla danej branży. Dobierzemy je z myślą o Twojej firmie, abyś pozyskał rzesze nowych odbiorców. To oni przyniosą konwersje, które przełożą się na wzrost dochodów.

W przypadku pozycjonowania na frazy ze słowami “śląskie”, “Śląsk” proponujemy SEO lokalne. Dzięki niemu usłyszą o Twojej działalności biznesowej w okolicy. Jeśli wyrazisz potrzebę, poszerzymy kolekcję słów kluczowych o sąsiednie miejscowości lub województwa. Jako lider na rynku lokalnym być może zechcesz wkrótce wypłynąć na szersze wody i zaistnieć na większą skalę, na przykład krajową. Wtedy też odpowiednio zmodyfikujemy strategię.

Pozycjonowanie śląskie – co Ci oferujemy

Pozycjonowanie w woj. śląskim wymaga profesjonalnej obsługi. Zaczynamy od audytu SEO Twojej strony. W efekcie którego tworzymy listę zaleceń do wdrożenia. Analizujemy kroki, jakie zdążyła wykonać konkurencja. Opracowujemy plan, poprzez który pozostawimy rywali w pokonanym polu.

Istotna jest optymalizacja witryny (on page SEO). Podczas niej dokonujemy korekt technicznych oraz merytorycznych (content SEO). W międzyczasie zamawiamy treści na branżowych portalach i wzmacniamy profil linków na stronie. Co kwartał “dokumentujemy” efekty prac poprzez merytoryczne i przejrzyste raporty.

Wszystkie te działania (i wiele innych, niewymienionych) dadzą konkretne owoce w postaci wzrostu widoczności w wyszukiwarce Google!