Pozycjonowanie Kędzierzyn-Koźle

Kędzierzyn-Koźle to drugie pod względem powierzchni i liczby ludności miasto na Opolszczyźnie, ustępuje jedynie stolicy województwa. Znane jest ze względu na klub siatkarski oraz liczne zabytki, wśród nich m.in. malowniczy park w Sławęcicach. Poza tym w mieście panuje obecnie koniunktura dla rozmaitych przedsiębiorstw.  Codziennie powstają tu nowe firmy, które chcą szybko zaistnieć na rynku – i dotyczy to każdej branży. A konkurencja nie próżnuje. Jak zaistnieć? Trzeba się pojawić w wyszukiwarce Google, w innym wypadku, nikt o Tobie nie usłyszy. Dlatego tak ważne jest pozycjonowanie, które określamy nieraz mianem SEO (Search Engine Optimization).

Pozycjonowanie stron internetowych Kędzierzyn-Koźle

W pozycjonowaniu stron internetowych, chodzi o to, aby pojawiała się w wyszukiwarce na wybrane frazy. Określamy je również słowami kluczowymi, gdyż są bardzo istotne dla danej branży. Dobierzemy je z myślą o Twojej firmie, aby przyniosły Ci na witrynie wartościowy ruch. Wartościowy – tzn. konwertujący, przekładający się na wzrost dochodów.

W przypadku pozycjonowania na frazy ze słowem “Kędzierzyn-Koźle”,proponujemy SEO lokalne. Dzięki niemu usłyszą o Twojej działalności biznesowej w okolicy. Jeśli wyrazisz potrzebę, poszerzymy kolekcję słów kluczowych o sąsiednie miejscowości lub województwa. Jako lider na rynku lokalnym być może zechcesz wkrótce rozpostrzeć skrzydła i zaistnieć na większą skalę, być może nawet skalę ogólnokrajową. Przygotujemy wtedy zmodyfikowaną strategię.

Pozycjonowanie Kędzierzyn-Koźle – co Ci oferujemy

Pozycjonowanie w Kędzierzynie-Koźlu wymaga profesjonalnej obsługi. Zaczynamy od audytu SEO Twojej strony. W oparciu o niego tworzymy listę zaleceń do wdrożenia. Analizujemy kroki, jakie zdążyła wykonać konkurencja. Skupiamy się na ich słabszych i mocniejszych stronach. Planujemy strategię, dzięki której ich dogonimy.

Następnie optymalizujemy stronę (on page SEO). I tutaj w pierwszej kolejności robimy listę zaleceń w kwestiach technicznych i wizualnych, następnie usprawniamy merytoryczną warstwę treści (content SEO). Równolegle zdobywamy mocne linki, zlecając artykuły na branżowych portalach oraz wcielając w życie buzz marketing (czyli popularną „szeptankę”).

Sprytne działania przyniosą konkrety, czyli wzrost widoczności w wyszukiwarce Google!