Tag: Identyfikacja wizualna marki
Pop-up jest jednym ze skuteczniejszych sposobów na generowanie leadów w obrębie strony internetowej. To pojawiająca się niby znikąd i znienacka przynęta, wyskakujący baner. To właśnie dzięki niemu możesz zatrzymać klienta, który właśnie miał zamiar opuścić Twoja stronę. Ale pozostał na ... czytaj więcej
Chromoterapia znana jest z wpływu na rozwój i życie człowieka. Nasze preferencje co do kolorów odzwierciedlają nasz charakter i nie rzadko podejście do życia. O tym, że kolory w są niezwykle ważne, wiedzą też eksperci ds. marketingu i reklamy, ponieważ ... czytaj więcej
Instagram nie traci na popularności. Obecnie pojawia się na nim coraz więcej nowych użytkowników, w tym firm. Portal może być przepustką do sukcesu, o ile będzie dobrze prowadzony. Trzema złotymi zasadami prowadzenia dobrego konta na Instagramie są: jakość, kreatywność i ... czytaj więcej
Jeżeli prowadzisz swój profil na portalu społecznościowym, na pewno wiesz, jak trudno wybić się ze swoimi treściami ponad konkurencją. Jeżeli masz taki problem, kluczem do sukcesu może być odpowiednie komponowanie grafik, które towarzyszą Twoim wpisom. Obraz jest bardzo ważny na ... czytaj więcej
Według badań przeprowadzonych przez Mobience, obecnie najczęściej wykorzystywaną aplikacją jest Youtube. Ale reklamy w formie wideo pojawiają się również na Facebooku, a także na stronach internetowych. A skoro tak, warto rozszerzyć swój marketing o wideo i traktować go tak poważnie, ... czytaj więcej
Infografika z najciekawszymi statystykami Euro 2016 specjalnie dla Was! Mistrzostwa Europy już za nami, ale postanowiliśmy wrócić do tego gorącego tematu, aby przedstawić Wam najciekawsze statystyki turnieju! Poniższa infografika powie Wam o takich ciekawostkach jak to, że Kapustka miał najwięcej ... czytaj więcej
Ostatecznym polem bitwy dla marketingu jest umysł i im lepiej zrozumiesz, jak działa umysł, tym lepiej zrozumiesz, na czym polega pozycjonowanie. Jack Trout Zaistnienie w świecie marketingu internetowego jest niezwykle istotne. Dzięki temu nie tylko tworzymy swoją pozycję w Internecie, ... czytaj więcej
Czy warto wydać 100 milionów dolarów na produkcję serialu, zatrudniając jednocześnie do głównej roli jednego z najbardziej znanych i cenionych aktorów na świecie? Czy opłaca się udostępnić odbiorcom wszystkie odcinki w jednym czasie, zamiast dawkować po jednym epizodzie na tydzień? ... czytaj więcej
Często wydaje nam się, że Instagram jest jedynie dla młodych i to oni tam dominują. Większość firm nie wchodzi na ten rynek, każda z innego powodu: “bo nie warto”, “bo i tak tam nikogo nie ma”, ”bo nie mamy nic ... czytaj więcej
Wydatki branży odzieżowej związane z działaniami marketingowymi na Facebooku stale rosną. Nic dziwnego! Ta branża ma ogromy potencjał. W Polsce połowa z 8 mln użytkowników Facebooka polubiła przynajmniej jeden fanpage marki odzieżowej. Fani chcą być na bieżąco z aktualną ofertą ... czytaj więcej