Tag: Identyfikacja wizualna marki

Co to jest pop-up?

Pop-up jest jednym ze skuteczniejszych sposobów na generowanie leadów w obrębie strony internetowej. To pojawiająca się niby znikąd i znienacka przynęta, wyskakujący baner. To właśnie dzięki niemu możesz zatrzymać klienta, który właśnie miał zamiar opuścić Twoja stronę. Ale pozostał na ... czytaj więcej

Kolory w marketingu

Chromoterapia znana jest z wpływu na rozwój i życie człowieka. Nasze preferencje co do kolorów odzwierciedlają nasz charakter i nie rzadko podejście do życia. O tym, że kolory w są niezwykle ważne, wiedzą też eksperci ds. marketingu i reklamy, ponieważ ... czytaj więcej

Instagram: przepis na sukces!

Instagram nie traci na popularności. Obecnie pojawia się na nim coraz więcej nowych użytkowników, w tym firm. Portal może być przepustką do sukcesu, o ile będzie dobrze prowadzony. Trzema złotymi zasadami prowadzenia dobrego konta na Instagramie są: jakość, kreatywność i ... czytaj więcej

8 zasad skutecznego wideo marketingu

Według badań przeprowadzonych przez Mobience, obecnie najczęściej wykorzystywaną aplikacją jest Youtube. Ale reklamy w formie wideo pojawiają się również na Facebooku, a także na stronach internetowych. A skoro tak, warto rozszerzyć swój marketing o wideo i traktować go tak poważnie, ... czytaj więcej

Instagram dla firm!

Często wydaje nam się, że Instagram jest jedynie dla młodych i to oni tam dominują. Większość firm nie wchodzi na ten rynek, każda z innego powodu: “bo nie warto”, “bo i tak tam nikogo nie ma”, ”bo nie mamy nic ... czytaj więcej