Archiwum

Coraz więcej emocji na Facebooku!

Wyobrażaliście sobie kiedyś, jak będzie wyglądał Facebook za kilka lat? Mark Zuckeberg uchylił ostatnio nieco rąbka tejże tajemnicy. Już niedługo wszyscy użytkownicy będą mogli w sposób niezwykle bezpośredni wyrazić swoje emocje - smutek, złość, zachwyt, czy zdziwienie będą zobrazowane za ... czytaj więcej

E-marketing dla biur nieruchomości cz.2

W poprzednim tekście udowodniliśmy Wam za pośrednictwem danych statystycznych, że prowadzenie działań w Internecie jest dzisiaj koniecznością. Dotyczy to zwłaszcza środowiska biur nieruchomości, którego rynek jest znacznie rozdrobniony, a konkurencja bardzo duża. Ponadto, dzięki pierwszej części niniejszego mikrocyklu poznaliście już ... czytaj więcej

E-marketing dla biur nieruchomości cz.1

Współczesny rynek obrotu nieruchomościami jest tak ogromny, że konkurencyjne biura nieruchomości muszą wykazać się wysokim poziomem kreatywności w walce o klienta. Nie zawsze wystarczy bogata baza ofertowa, czy doskonale wyszkoleni pośrednicy. Zwłaszcza, że jak pokazują statystyki, w poprzednim roku tylko ... czytaj więcej

Jak nie prowadzić fanpage’a, czyli najpopularniejsze błędy w mediach społecznościowych

“Prowadzenie strony profilowej na Facebooku? Przecież to bułka z masłem, nawet kilkuletnie dziecko sobie z tym poradzi!” - powiedział świeżo upieczony administrator strony profilowej swojej firmy na Facebooku. Niespełna kilka miesięcy później, przedsiębiorca ten całkowicie rezygnuje z korzystania z najpopularniejszego ... czytaj więcej

Instagram dla firm!

Często wydaje nam się, że Instagram jest jedynie dla młodych i to oni tam dominują. Większość firm nie wchodzi na ten rynek, każda z innego powodu: “bo nie warto”, “bo i tak tam nikogo nie ma”, ”bo nie mamy nic ... czytaj więcej

Jak używać hashtagów

Historia hashtagów (#) jest dłuższa, niż może nam się to wydawać. Choć obecnie królują głównie w serwisach społecznościowych, to pierwszy raz zastosowano je przy okazji programowania stron przez informatyków. Dopiero w latach 90’ zaczęto ich używać w czatach IRC, do ... czytaj więcej

Promowanie na Youtube

YouTube to niepozorny portal, który jest na rynku raptem od 10 lat, a już osiągnął niekwestionowane miejsce w świecie mediów społecznościowych. Jego największą zaletą, która odróżnia go od pozostałych portali, takich jak Facebook czy Twitter, jest fakt, że możemy tam jedynie publikować filmy. A ... czytaj więcej

Facebook jako narzędzie promocji

Często sami nie zdajemy sobie sprawy, jak wielkim i potężnym środkiem komunikacji może być Facebook. Cały czas w tyle głowy mamy wrażenie i przekonanie, że to jedynie trochę lepszy następca Naszej-Klasy, czy innej tego typu strony. Nic bardziej mylnego. Facebook ... czytaj więcej

Kupowanie lajków

Kiedy zakładamy fanpage swojej firmy, chcielibyśmy od razu mieć dużo fanów, aby nasze oferty i promocje docierały do jak największego grona potencjalnych klientów. To zupełnie naturalne i nie ma w tym nic złego. Istnieją różne sposoby na zdobycie fanów: możemy ... czytaj więcej

Firma na facebooku

Jeśli ktoś jeszcze zastanawia się nad wprowadzeniem własnej firmy na ramy Facebooka, to w tej chwili powinien zdać sobie sprawę, że musi to zrobić. Twitter, Instagram, Google+ to aktualnie jedne z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Wszystkie mają pewien zasięg i odbiór, ... czytaj więcej