Jeśli myślisz poważnie, by przenieść się z biznesem do Internetu, to warto pomyśleć o nawiązaniu współpracy z naszą agencją. Zajmujemy się pozycjonowaniem w sposób kompleksowy.
Zaczynamy więc od wykonania audytu SEO, w którym to, wspierając się branżowymi narzędziami, oceniamy potencjał domeny pod kątem pozycjonowania. Tworzymy wówczas wstępny schemat działania, sugerując np. określony zestaw słów kluczowych oraz strukturę kategorii w menu i przykładową hierarchię nagłówków w treściach. Te ostatnie analizujemy zarówno pod względem atrakcyjności dla czytelników, jak i jej innych, nie mniej pożądanych wartości (tak, chodzi tu o aspekty SEO). Poza tym uwzględniamy także techniczną sprawność badanej strony i zwracamy uwagę na jej walory UX (User Experience), zatem to, w jaki sposób odbierają ją przeciętni użytkownicy. W efekcie powstaje lista rzeczy do poprawienia oraz wytyczne, jak należałoby to zrobić.
Po uzgodnieniu warunków współpracy i podpisaniu umowy przechodzimy do sukcesywnego wdrażania zaproponowanych zmian. Przeprowadzamy je wraz z działem IT w obrębie Twojej domeny, między innymi poprzez nasycenie pożądanymi frazami strony głównej oraz innych landingów, modyfikując czy też tworząc teksty od podstaw (content marketing). Zatem takimi, które dostarczają witrynie wartościowego ruchu. Jakie słowa kluczowe się do tego przyczynią? Podajmy za przykład firmę funkcjonującą lokalnie w sektorze usług internetowych. Frazy uwzględnione w działaniach SEO powinny być skorelowane z ofertą, ściśle z nią związane byłyby m.in. takie słowa:
– strony internetowe Gdańsk,
– projektowanie stron internetowych Gdańsk,
– tworzenie stron internetowych Gdańsk,
– strony www Gdańsk,
– reklama Gdańsk.
Zgodnie z umową w odstępach miesięcznych bądź kwartalnych składamy Klientowi raport z wykonanych prac, efektów, jakie przyniosły, a także naświetlamy perspektywy i kolejne etapy działań.