Tag: Copywriting

Jak zostać SEO copywriterem

Zalety dobrego copywritera Copywriter pisze teksty na zamówienie. Z reguły nie ogranicza się do wąskiego zakresu tematów. Chyba że wyrobił sobie renomę i zajął interesującą go niszę. Powinien jednak być dość oczytany i wszechstronny. Z równą, bądź porównywalną, łatwością napisze tekst o ... czytaj więcej

Promuj swoją markę na firmowym blogu

Warto wykorzystać tę okazję. Zobacz, co możesz zrobić. Bądź z czytelnikiem na “ty” W tworzeniu blogów ważne jest, aby nawiązać ze swoim czytelnikiem kontakt. Musisz więc się do niego zbliżyć. Jak to osiągnąć? Jak wiadomo wspólne doświadczenia i zainteresowanie zbliżają ... czytaj więcej

Czym są i jakie mają znaczenie stop words

Stop words to słowa, które same w sobie nic nie znaczą. W każdym języku występuje znaczny ich odsetek. Zalicza się do nich m.in. zaimki, przyimki czy spójniki. Dopiero w sąsiedztwie z innymi, bardziej samodzielnymi słowami, zyskują na znaczeniu, biorąc udział ... czytaj więcej

Co-citation, co-occurence – przyszłość SEO?

W regularnych odstępach czasu mniejsze czy większe autorytety SEO wieszczą zmierzch techniki off-page znanej jako link building. W głównej mierze jest to myślenie życzeniowe. Zdobywanie linków wciąż należy do podstawowych praktyk pozycjonerów. Niemniej twórcy Google wypuszczają algorytmy, których działania wymierzone ... czytaj więcej

Storytelling, czyli marketingowa historia marki

Marketing narracyjny swoje podwaliny ma w preferencjach ludzkich. Każdy z nas lubi słuchać porywających opowieści, bądź wzruszających historii, najlepiej z życia wziętych. Narracja jest nieodłącznym elementem kultury, dlaczego więc nie wykorzystać jej jako narzędzia marketingowego? Opowiadanie angażujących historii o markach ... czytaj więcej

Złote zasady pisania tekstów reklamowych

Sztuka pisania tekstów reklamowych jest w obecnych czasach bardzo pożądaną cechą. W zalewie reklam dobry copywriter musi trafić ze swoim przekazem do jak najszerszej publiczności. Proces tworzenia tekstów reklamowych można porównać do odwróconej piramidy, którą stosują na przykład dziennikarze (w ... czytaj więcej

Content marketing, czyli jak dać się poznać?

Content marketing jest obecnie uznawany za jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.  Marketing treści wśród światowych marketerów był priorytetem na lata 2013, 2014 i 2015, ale i teraz jest silną techniką. Content marketing to strategia  polegająca na pozyskiwaniu klientów - nie ... czytaj więcej

Storytelling, czyli marketing w formie opowieści

„Dziś – w czasach przesytu informacyjnego – w procesie budowania wizerunku najlepiej sprawdzają się mistrzowskie narracje, ogniskujące uwagę mediów i opinii publicznej oraz wspomagające osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza własne środowisko czy branżę”. Eryk Mistewicz - Konsultant polityczny, autor strategii ... czytaj więcej

E-marketing dla biur nieruchomości cz.2

W poprzednim tekście udowodniliśmy Wam za pośrednictwem danych statystycznych, że prowadzenie działań w Internecie jest dzisiaj koniecznością. Dotyczy to zwłaszcza środowiska biur nieruchomości, którego rynek jest znacznie rozdrobniony, a konkurencja bardzo duża. Ponadto, dzięki pierwszej części niniejszego mikrocyklu poznaliście już ... czytaj więcej

E-marketing dla biur nieruchomości cz.1

Współczesny rynek obrotu nieruchomościami jest tak ogromny, że konkurencyjne biura nieruchomości muszą wykazać się wysokim poziomem kreatywności w walce o klienta. Nie zawsze wystarczy bogata baza ofertowa, czy doskonale wyszkoleni pośrednicy. Zwłaszcza, że jak pokazują statystyki, w poprzednim roku tylko ... czytaj więcej