Tag: Strategia marketingowa

Przygotuj swój fanpage na święta

Czarny piątek i cyber poniedziałek za nami, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, najwyższy czas zabrać się za organizację świątecznych kampanii reklamowych! O zbliżających się promocjach warto informować nie tylko na stronie czy w sklepie internetowym. Pamiętajcie, aby przygotować także ... czytaj więcej

Kiedy wybrać stronę typu one page

Być może spotkałeś się już z pojęciem strony one page. Jednak nie wiesz dokładnie, czym się charakteryzują tego rodzaju witryny. Dobrze poszerzyć tę wiedzą. Całkiem możliwe, że to właśnie taki rodzaj strony idealnie się sprawdzi pod kątem Twojej działalności gospodarczej. ... czytaj więcej

Kłopotliwe kampanie AdWords – jak sobie z nimi poradzić?

Zanim przystąpisz do swojej pierwszej kampanii reklamowej Google Ads warto byś zapoznał się z problemami, na które natykają się początkujący reklamodawcy. Dzięki temu szybciej osiągniesz zadowalające efekty i nie popełnisz błędów, które inni wciąż często popełniają. Za mało grup reklamowych ... czytaj więcej

19 lip 2018 przez Getso.pl
SEM

Marketing szeptany

Dzięki platformom internetowym coraz większą rolę w kształtowaniu się marki mają sami klienci. Ich opinie nie mogą być lekceważone. Poważnie podchodzące do sprawy firmy na bieżąco monitorują wypowiedzi konsumentów. Następnie korygują swoją ofertę bądź przekaz. Doszło nawet do tego, że ... czytaj więcej

Strategie marketingowe: pull i push

Reklamy serwowane nam przez środki masowego przekazu, głównie radio i telewizję, na całe szczęście sukcesywnie odchodzą w niebyt. Czasy, gdy konsument biernie czekał, aż reklamodawcy dostarczą mu ofertę wkrótce należeć będą do przeszłości. W dobie internetu i technologii stron WWW ... czytaj więcej

Automatyzacja marketingu

Marketing Automation, czyli automatyzacja marketingu to prowadzenie działań z zastosowaniem dedykowanego oprogramowania, które służy do usprawnienia procesów  związanych z content marketingiem, reklamą oraz sprzedażą. Oznacza to ułatwienie procesu dotarcia do potencjalnych klientów i generowanie leadów sprzedażowych, czyli pozostawionych kontaktów na ... czytaj więcej

Personal branding – najczęstsze błędy

Personal branding, czyli marka osobista to świadomy i nierzadko celowo zaplanowany proces zarządzania wizerunkiem osobistym, który ma na celu stworzenie wizerunku profesjonalisty w danej branży, i można go w łatwy sposób można powiązać z marką biznesową. Innymi słowami - personal ... czytaj więcej

Typy liderów opinii

Na naszym blogu poruszyliśmy już temat influencer marketingu. Jak pamiętacie, w tym rodzaju marketingu nie jest ważny sposób komunikacji, a autor, czyli influencer. Liderów opinii można sklasyfikować, biorąc pod uwagę różne kryteria. Poznajmy je! Influencer marketing - podział liderów opinii ... czytaj więcej

Dojne krowy i gwiazdy, czyli macierz BCG

Macierz BCG, a właściwie Boston Consulting Group, znacznie pomaga w planowaniu marketingu zarówno produktów, jak i usług. Jest to najstarsza a zarazem najprostsza forma analizy portfelowej.  Prowadząc własną firmę, powinieneś wiedzieć w co inwestować, aby powiększyć swój zysk, a jakim ... czytaj więcej

Rebranding a lifting komunikacji wizerunkowej

Rebranding, jako proces marketingowy, często traktowany jest na wyrost i definiujemy go nieprecyzyjnie. Nie do końca wiadomo, czy zmiana logo to już rebranding, czy jeszcze lifting komunikacji wizerunkowej. Różne definicje pokazują też różne podejście do tematu. Czym w takim razie ... czytaj więcej

Świadomość marki, czyli branding

“Branding” jest terminem, który już na stałe zagościł w Polsce i jest słowem stosowanym w naszych rodzimych firmach. Jest to nic innego, jak długofalowe i wielokanałowe budowanie świadomości marki. Nie jest to prosty proces, a jego wdrażanie jest długotrwałe. Na ... czytaj więcej

Kolory w marketingu

Chromoterapia znana jest z wpływu na rozwój i życie człowieka. Nasze preferencje co do kolorów odzwierciedlają nasz charakter i nie rzadko podejście do życia. O tym, że kolory w są niezwykle ważne, wiedzą też eksperci ds. marketingu i reklamy, ponieważ ... czytaj więcej

Najważniejszy jest insight!

Insight, czyli ukryta potrzeba konsumencka, leży u podstaw marketingu. Każdy marketingowiec wie, że umiejętne targetowanie przekazów i treści jest kluczem do sukcesu kampanii i działań prowadzonych na rzecz budowania wizerunku marki czy podnoszenia sprzedaży. Czym są insighty i jak się ... czytaj więcej

Brief – co powinien zawierać?

Czym jest brief? To dokument formułujący oczekiwania naszego klienta wobec pracy, jaką dla niego wykonujemy. Jest on korzystny zarówno dla agencji, ponieważ w znaczący sposób ułatwia pracę marketingowcom i reklamiarzom, a także daje klientowi jasne poczucie partnerstwa i zaufania do ... czytaj więcej

Storytelling, czyli marketingowa historia marki

Marketing narracyjny swoje podwaliny ma w preferencjach ludzkich. Każdy z nas lubi słuchać porywających opowieści, bądź wzruszających historii, najlepiej z życia wziętych. Narracja jest nieodłącznym elementem kultury, dlaczego więc nie wykorzystać jej jako narzędzia marketingowego? Opowiadanie angażujących historii o markach ... czytaj więcej

Teksty reklam

Sztuka pisania tekstów reklamowych jest w obecnych czasach bardzo pożądaną cechą. W zalewie reklam dobry copywriter musi trafić ze swoim przekazem do jak najszerszej publiczności. Proces tworzenia tekstów reklamowych można porównać do odwróconej piramidy, którą stosują na przykład dziennikarze (w ... czytaj więcej