Tag: świadomość marki

Buzz marketing – czyli o potędze szeptania

Dzięki platformom internetowym coraz większą rolę w kształtowaniu się marki mają sami klienci. Ich opinie nie mogą być lekceważone. Poważnie podchodzące do sprawy firmy na bieżąco monitorują wypowiedzi konsumentów. Następnie korygują swoją ofertę bądź przekaz. Doszło nawet do tego, że ... czytaj więcej

Strategie marketingowe: pull i push

Reklamy serwowane nam przez środki masowego przekazu, głównie radio i telewizję, na całe szczęście sukcesywnie odchodzą w niebyt. Czasy, gdy konsument biernie czekał, aż reklamodawcy dostarczą mu ofertę wkrótce należeć będą do przeszłości. W dobie internetu i technologii stron WWW ... czytaj więcej

Jak nazwać swoją firmę

Już masz koncepcję, wiesz, co chcesz robić, jeszcze tylko jedna sprawa nie daje Ci spokoju. Jedna, ale niezwykle ważna – chodzi o nazwę dla Twojej firmy. W zaufanym gronie organizujecie “burzę mózgów”, padają różne pomysły, jedne lepsze, drugie gorsze, o ... czytaj więcej

Newsletter zgodny z prawem

Newsletter to niewątpliwie jedno z najbardziej popularnych i przydatnych narzędzi e-mail marketingu. Stosuje go wielu przedsiębiorców, jednak nie zawsze zgodnie z prawem. O tym, co powinien zawierać i jak zbudować dobry newsletter, już pisaliśmy. Teraz czas przedstawić kilka kwestii prawnych. Podpowiadamy, ... czytaj więcej

Personal branding – najczęstsze błędy

Personal branding, czyli marka osobista to świadomy i nierzadko celowo zaplanowany proces zarządzania wizerunkiem osobistym, który ma na celu stworzenie wizerunku profesjonalisty w danej branży, i można go w łatwy sposób można powiązać z marką biznesową. Innymi słowami - personal ... czytaj więcej

Typy liderów opinii

Na naszym blogu poruszyliśmy już temat influencer marketingu. Jak pamiętacie, w tym rodzaju marketingu nie jest ważny sposób komunikacji, a autor, czyli influencer. Liderów opinii można sklasyfikować, biorąc pod uwagę różne kryteria. Poznajmy je! Influencer marketing - podział liderów opinii ... czytaj więcej

Influencer marketing

Influencer Marketing jest narzędziem, który pomaga w kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów. Obecnie ponad 70% kupujących szuka informacji o produktach i usługach w mediach społecznościowych, które znajdują się na drugim miejscu rankingu zaufania odbiorców. Influencer Marketing wykorzystuje preferencje konsumentów, aby trafić ... czytaj więcej

Rebranding a lifting komunikacji wizerunkowej

Rebranding, jako proces marketingowy, często traktowany jest na wyrost i definiujemy go nieprecyzyjnie. Nie do końca wiadomo, czy zmiana logo to już rebranding, czy jeszcze lifting komunikacji wizerunkowej. Różne definicje pokazują też różne podejście do tematu. Czym w takim razie ... czytaj więcej

Świadomość marki, czyli branding

“Branding” jest terminem, który już na stałe zagościł w Polsce i jest słowem stosowanym w naszych rodzimych firmach. Jest to nic innego, jak długofalowe i wielokanałowe budowanie świadomości marki. Nie jest to prosty proces, a jego wdrażanie jest długotrwałe. Na ... czytaj więcej

Storytelling, czyli marketingowa historia marki

Marketing narracyjny swoje podwaliny ma w preferencjach ludzkich. Każdy z nas lubi słuchać porywających opowieści, bądź wzruszających historii, najlepiej z życia wziętych. Narracja jest nieodłącznym elementem kultury, dlaczego więc nie wykorzystać jej jako narzędzia marketingowego? Opowiadanie angażujących historii o markach ... czytaj więcej

Złote zasady pisania tekstów reklamowych

Sztuka pisania tekstów reklamowych jest w obecnych czasach bardzo pożądaną cechą. W zalewie reklam dobry copywriter musi trafić ze swoim przekazem do jak najszerszej publiczności. Proces tworzenia tekstów reklamowych można porównać do odwróconej piramidy, którą stosują na przykład dziennikarze (w ... czytaj więcej

Content marketing, czyli jak dać się poznać?

Content marketing jest obecnie uznawany za jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.  Marketing treści wśród światowych marketerów był priorytetem na lata 2013, 2014 i 2015, ale i teraz jest silną techniką. Content marketing to strategia  polegająca na pozyskiwaniu klientów - nie ... czytaj więcej

Wizerunek Twojej marki: Mędrzec, odkrywca a może bohater?

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego, że ludzie swoim ubiorem, zachowaniem, gestykulacją i ekspresją podczas wielu codziennych sytuacji prezentują jakiś wizerunek. Składają się na to inteligencja emocjonalna oraz niektóre kompetencje miękkie człowieka. Posiadamy także wyuczone umiejętności, czyli kompetencje ... czytaj więcej

Storytelling, czyli marketing w formie opowieści

„Dziś – w czasach przesytu informacyjnego – w procesie budowania wizerunku najlepiej sprawdzają się mistrzowskie narracje, ogniskujące uwagę mediów i opinii publicznej oraz wspomagające osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza własne środowisko czy branżę”. Eryk Mistewicz - Konsultant polityczny, autor strategii ... czytaj więcej